yuhuuu..
hmm capek deh den..
MyEm0.CoM
br jak b'jln dgn begitu laju skali juz like i'm join lumba jalan kaki jak..
tym ngah tulis entri nie, stil lagik b'peluh2.. isk3 b'bau peluh eh

da la pagi tadik, awal banget bgnnya..
skali p kolej tuk jmpa lectur, lectur pla teda..
skali tym blk td, b'jalan dlm ujan lagik..
smbl b'jln dgn ujan yg turun, perotku lagi b'lagu sumbang..
suma cacing2 tu mintak makanan dah..
tp, apakn dayaku..
p'jlanan blk ke umah ku sgt la jauh lagik..
warghhh apa kah ini suratan buatku?? chewahhh ayat 2
MyEm0.CoM

skali mintak d ambe, aku trima sms ringkas yg mengatakn
bahawa aku kena wait smpi 8pm, br dpt d ambe..
apa??? 8pm???
MyEm0.CoM

jadik, perotku ini gi mana??
mereka lgi butuh makanan..
arghhh
MyEm0.CoM

smbl mlayan perasan bengong nie,
ada beknya gue c kenyang telinga gue..
MyEm0.CoM
asikk deh

bia ar perutku jak yg b'lagu sumbang
janji telingaku kenyang irama yg syahdu n m'dayu2.. lagu paramore m'dayu2???



p/s: tym ni aku stay d libry smtara wait tuk d ambe