yuhuuuu...
i'm going 2 kolej today n i notice dat de krismas tree n de candy house is ready od at Karamunsing..ehhe dat candy house, realy nice n it seems like you want to eat it.. Yummmyyy!!!
got donut, cookies, wafer, biscuit....ohohhooh

candy hos

~ wat u guys tink wen u guys c dis??? (FUD!!!) ~

xmas

~ wat u guys c??? focus!!! ~

loll

~ c it od??? A big lollipop!! ~ ^-^

skali tym blk td, aku b'jln ar ngan gaya slumber n stedynya sperti orang yg "cool" gitu..hhehe
aku jln n jln n jln den, aku t'lihat sumtink yg mnarik perhatianku..
sesuatu yg indah n jarang2 dpt d lihat..
sesuatu yg b'sinar2 bak lampu kn pasang..
sesuatu yg bulat sperti cheeseburger.. burger???
wah!! indahnya ia...
ni ar yg ku lihat sehingga aku terpesona n t'paku sketika olehnya...

moon again

~ bulan penuh boz ~

wah!! lmnya da aku nda tgk fulmoon mcm 2..
musti suma burung2 hantu, vampire, serigala jadian pun t'paku n t'kesima oleh bulan tue krana mlihat kepenuhannya...
den, aku pun blk ar uma dgn riangnya sperti c riang2.. ^-^

pas mamam 2, aku kuar g p branda uma..
x muvee yg syok..
kunun2nya mo ambe angin malam ar..
den, skali lgi aku t'paku..
t'nyata bulan itu masih lagi setia n t'senyum pdku.. chewahhh ayt 2 bha ;p

ful moon2

musti suma burung2 pun t'takjub dgn rupa bulan mlm nie..
kalo nda pun, musti dorg ngah dating nie.. isk3 *laugh*
mcm2 tul ar..
tp nda pa ar, bg can ma dorg..
xnya slalu pun bulan penuh n terang benderang camni kn..
xpa3... ;)