Assalamualaikum wbt...

campur ari nie, da 3 ari aku dkt kmpg.
mmg syok + best + hepi abes.
mo mkn apa, sebut jak suma ada. * de bestttt part ^^


* menahan silau mentari panas d waterfront *

kemarin, ari outing aku ngan member2 lm.
member2 tym F5.
Aku + Nani + Nana + Tia + Zarina + Huda
mmg best ar, walopun km cuma 6 org jak.
aku mmg pepagi lg da kuar umah.
port 1st, aku p waterfront.
sj buang2 tebiat mo hirup angin laut.


den, pas da jmpa ngan suma ging2 lama,
we ol pegi tgk muve ramai2.
SHERLOCK HOLMES jd target.
in plan, aku mo tgk The Princess & The Frog.
tp coz ada yg b'tebiat mo tgk Sherlock maka Sherlock pun Sherlock ar.
janji tgk muvee.
tp mmg NDA RUGI ar tgk Sherlock.
besttt + t'kagum aku oleh c sherlock nie.
cara dia m'huraikn sumtink tue, fuh! t'diam org d watnya.
kalo korg lum tgk, bek p tgk cpt. ^^

pas tgk muve, opcoz ar hoby para gadis2 skalian.
Shoppinnggggg!!
len yg mo b'shoping, len pla yg m'shopingkn diri.
~~(^-^)v


* ank2 dara sapa ar nie *


* pas da tawaf CP tue b'kali2 *


* walopun penat, posing jan x posing *


* melaram ngan kipas kat handicraft shop *


* inilah K.A.M.I *

pas da abes m'shoping diri,
km gerak lg pegi Tanjung Aru Beach.
tetiba lak mcm ngidam mo mkn jeruk2.
skali smpi beach, teda pla yg mkn jeruk lbh2.hahah
den, we ol stay2 jak d beach tue smbl borak2 + gosip2 + mngumpat2.ha.ha
well, suma pun mcm da lm nda jmpa kn.
jd byk la kununya ceta yg mo d story.
so. updet ar jg ckit ngan hal member2 yg len.

pas da penat wat dosa kering, tym to go home.
almost 11pm jgk la br km blk.
nda sedar nie ms b'lalu.
pas da antar geng2 len, tetiba Tia ngadu lapar pula.
pa lg, aku + nani + tia pun singgah lg jap d putatan.
p mkn!haha.

smpi umah, mmg penat.
tp sgt puas hati.
n tdo pun ngan senyuman. *kali la