Assalamualaikum wbt..

"ui, ada accident la"
"mn2? brapa no plat dia? cpt weii amek no dia. "

alahai, keciannya org yg accident nie

"smlm kan aku mimpi, aku..."
"ko mimpi apa? brapa no yg ko mimpi tue?
"erkkk....."


penah dengar dialog kat atas?
opcoz ar suma org penah dgr kn.
x penah?? sah! ko mnipu.


*lumayah seh prize dia tue*

tym aku ngah belek2 news td,
dtg ar c A <-- paci2 lingkungan 50an -->

"pnjm news mu tue skijap"
"nah, paci amek yg brita sukan nie jak la. aku mo buat dlu puzzle2 nie"

"nnt la ko buat tue. bak cni dlu"

"ainah, paci pun mo wat puzzle nie ka?"
"ko diamla, apa ko tau."

pas dia da amek tue, direct dia p page blkg.
aku pun join skaki jgk la tgk pa yg dia mo tgk btll tue

"ala, t'miss pla nie no"
"cehh! yg nie pula"

"ko tgk bha, ckit lagi kena ni. tinggal 1 no lagi"


penah t'jadi pada diri anda?
x penah jgk? syukur la nak!

Info Untuk Mereka2 Yang Kunun2 Terlupa

no ekor = judi
judi = haram

oleh itu no ekor adalah HARAM, ha ra mim = haram!