Assalamualaikum wbt.
Align Center
"bayarlah hutangmu, sebelum engko d kejar"

kerna aku begitu t'pedaya ngan kata2 kat atas nie la,
maka aku nak langsaikn hutangku yg satu nie.
aku tlah b'hutang ngan Black satu homework.
homework tuk story blk dari A to Z kisah tym skul2 dulu.
adeii, nie yg m'cabar memori aku nie.

korang layan jer la yer story kurang daya ingatan aku nie.

[ FASA I ]



Dalam keheningan subuh itu,
kelihatan sorg budak ngan mlsnya bgn pagi tuk pegi skul.
dia kici lg tp da pndi bgn sndr n mandi sndr.
dia skang nie tadika lg.
dia x p tadika yg mcm dak2 besa tue pegi, dia pegi tadika agama.
org len blaja A B C, dia lak blaja Alif Ba Ta.
dak nie pun x tgl ngan family dia, dia tgl ngan maci dia.
hebatkn dia, kici2 lg dah pndi b'dikari.
kalo kat tadika, dia suka men kawen2 ngan dak2 pompuan.
dia la jd pengantin laki.
aik, kici2 pun da gatai ar.

[ FASA II ]

yeah! aku da masuk skolah rendah tym nie.
seingat minda aku,
aku x penah kena anta pegi skul.
x penah nanges2 mcm dak2 len.
duit blnja aku 50cen jer tp mcm2 da aku leh beli.
aku pegi skul jln kaki jer.
slalu msk kelas pndi.hi.hi
kerna ksukaanku b'lari2, aku msk wad 1 minggu.
since dat day, i realy hate de smell of hosp + medicine.ha.ha

[ FASA III ]

skolah mnengah yg so so.
aku dak low profile + dak sains (klas yg t'pinggir kerna otaknya)
paling hapening tym f5.
aku mmg nakal.
slalu buli budak baru a.k.a ank PK1 smpi kn ceramah free2.
1st tym jgk aku duk hostel.
klas kami slalu c nanges cigu2.
maap yer cigu.
tp result km suma mantap2 seh!

[ FASA IV ]


alam remaja yg d nntkn.
smtara wait result spm, duk umah jak habeskn beras.
4x seminggu musti pegi bandar jenjln.
pegi skodeng2 org smbl tue ngukur jln raya + buang duit mak bapak.

x Uni yg mo trima aku, maka aku pun mskla f6.
dgn sngajanya mnempah maut, aku masuk lg klas sains.
walopun result STPM km suma aym mati tp yg penting,
gagal dgn penuh b'gaya.ha.ha

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*


actually, byk kenangan yg best2 tym aku skul dlu.
tp kalo aku ceta dkt cni,
knfm akn jd kisah b'siri lak.
ha.ha.ha
walo apapun, alam persekolahan is alam yg paaaalingggggg mnyeronokkan
n u wont 4get it 4 de rest of ur life.
i bet dat.

Black, i'm done!


I'm going to tag :
* trex sblom ko tag aku lg, bek aku tag ko dlu
* mumu dia br ada blog nie
* diea sudi2knlah yer
* wanshah i guess ur 1st tag kn?
* ejum x kesahkn?hi.hi


rs ringan jer bahu aku pas lpskn hutang skerat nie ^^