hallo again...hehehe (blk2 m'post... m'posttt trus...) borink bha, jd nie lar yg leh aku wat..hhhe td aku msk satu website nie, t'jmpa lar aku ma satu puisi yg aku rasa mmg bagus ar... jd, kiranya aku mo share2 ar ma korg puisi nie...hehehe

TOLONG

Tolong dan bantulah aku
Wahai Tuan Punya Dunia dan segala isinya
Tolong dan rahmatilah aku
Wahai Tuhan empunya diriku yang hina
Tolong dan redhailah aku
Wahai Tuhan Pentadbir Alam Semesta

Wahai saudara seakidahku
Tolong ingatkan aku andai terlupa
Terlupa bahawa diri ini ada yang punya
Tolong, tegurlah aku andai tersalah
Tersalah langkah membawa padah

Tolong, betulkan aku andai tersasar
Tersasar jauh dari landasan sebenar
Tolong, bantulah aku andai tersungkur
Tersungkur jatuh dosa melumur

Tolong, doakan aku agar kuat
Kuat semangat agar jiwa diikat
Tolong, doakan aku agar bertahan
Bertahan membina taqwa dan Iman
Tolong dan tolonglah,
Aku memohon Wahai Tuhan Maha Pengasih
Tolonglah aku hambaMu ini

Wahai manusia mengaku saudara
Tolonglah saudaramu yang berdosa ini!

So, how guys???
Bestkn puisi nie..
Disamping aku m'share2 puisi nie ma korg, aku sgt b'harap lar kiranya korg leh tolong aku mcm yg t'sebut dlm puisi 2.. kn teda manusia yg perfect but we can try 2 b perfect coz nothing is imposibble, rite...ehehhe