yuhuuu...
hye ollll... finally, sehat da "baby" aku nie.. bab 2 r aku dpt jot down sumtink here 2ni8...heheeh by de way, u guys pa ceta??? huh! since "baby" aku nie sakit, byk ceta yg aku t'miss mo share ma u ol... hmm aku ceta yg aku ingat ja lar ar...hehehe 1st ting 1st, i'm so sad...huwaaaaaaaaa :'( u wanna know y???? coz, kn "baby" aku sakit, jd aku send ar dia p hospital tuk operate mn yg ptt... tp yg sandinya, doc 2 nda wat backup pun ma file2 aku b4 dia tukar haddisk aku nie...huhuhu abes!!! hancus!! lebur!!! hangkang!!!! pupus!!! sumanya ar yg sewaktu dgnnya, suma file2 aku...huuhuh yg paling sandinya, projek aku pun lost skali!!! nda ka sandi 2... my pic, my song, my colllection...uhuhuh x sempat2 aku say gudbye... skang nie "baby" aku nie cm br lahir ar.. sumanya mo kn install blk.. isk3 btol2 aku keciwa owh ma 2 doc.. bad doc!!! huh!!
da la 2, skang nie cm aku nda tau da mo wat pa tym buka "baby" aku nie.. cm jakun, k'baruan, 1st tym, eh aku pegang laptop rsnya.. at lis, kalo dia mo wat anyting pun, infom ar bah dulu... nie, men ska ati kambing gurun dia ja men lajak2 trus p buang suma file2 urg...hoohoh kalo org wat cm2 ma dia, br dia rs..hahahahah tp mmg sandi abes ar..hooho da la i have 2 wait almost 3 wik woo br aku siap "baby" aku nie.. pdhal ari 2 dia ckp, koman2 pun 1 wik ja... skali tgk, pjg pla ceta dia.. dat 1 yg bad ting hapen 2 me ar..hhooho
last kames aku p pusat celcom d wawasan plaza, kunu2nya mo dftr no U.O.X br aku.. jd aku p r m'dftr cm yg spttnya.. den, dat gurl say " wait within 24hour"... ok, aku mo wait la kunun... after 24hour, aku open ar sim br aku nie ngan pnuh smgat coz bakal dpt kdt free tuk kaco urg... skali tgk, lum g dia aktif.. jd, aku sabar g.. nda pa, myb sok kunu br dia katif 2.. den, aku wait g lar.. soknya, sem ting hapen... wokei, aku sabar g.. sabar!!! den, on sunday aku nda tahan da sabar aku jd akupun kol ar careline celcom... bla..bla..bla.. trus dia bilang, wait ja dlm 24hour, dia akan aktif gak 2.. so, aku pun m'wait lg r.. isk3 coz nda thn, den aku kol g careline 2 4 2nd tym.. diz tym aku tny smada sim aku 2 da d dftr or lum... guess wat he say..hohho "u'r sim still NOT REGISTERED!!.." pa la kunu mksdnya 2..hohoho nda ka ko bengang kalo cm2.. den, coz tahap sabar aku da smpi tahap garoda aku p lg pusat celcom 2 tuk dftr blk number aku 2... wokei, de sem process hapen.. tp diz tym len gurl g, so dat gurl say "in half n hour, u sim will active..." fine, aku wait lg r.. n til diz ni8, my sim still g NOT ACTIVE!!! huh!!! nda la ada nie aku p ngamuk d pusat celcom... mo bg t'best service kunu, skali tgk de worse!!! btol2 bengang aku d watnya woO.. da la techinician 2 wat hal ma "baby" aku, skang nie gurl 2 g wat hal ma sim aku.. isk3 sib bek ar aku nie still g waras.. nda lm kn boikot la celcom nie tau oleh aku... kalo diz tym pun dia wat cm2... siap la kamu!!!!ha.ha.ha.ha 2 bad storie yg hapen ma aku.. bek??? hmmmm
hah, las wik aku p tgk muvee br TWILIGHT... besttttttnya muveeEEee nie..ehhehe
ska nie ma watak hero dia.. u guys shud see diz muvee.. nda rugi eh.. ;p walo apa2 pun, skang nie musim sibuk akan mlanda aku...ohoooh adaka lagi ruang2 tuk aku enjoy??? ADA!!!Hhahahaha