yuhuu...
hye ol n my little gaara oso...
huh! wat a bad day wooO today, 04 December 2008...hoohoh
1st i go to college to get sumtink for my "baby".. ingatkan mo instal blk suma sofware yg da d lostkn dgn sengajanya oleh jembalang 2 but den, only a few ja yg dpt d instal.. tetiba pla VB 2 nda leh d instal... isk3 da la mo g VB 2 tuk wat form, tp dia g wat hal x mo d instal.. den, p mamam ma c jen n go home... tp b4 blk 2, smpt g kwnkn c jen p shoping "lemak2" dia...hahahah
skali skang nie pla, da dkt 4 jam aku duk dpn "baby" aku nie, tp 1 page pun lum g aku wat... jan kn 1 page, bukak dremweaver pun lum g since aku instal td.. isk3 skang nie aku ngah m'uplod pic2 yg kiut tuk d edit wat banner aku tp suma pic2 yg timbul sumanya yg x brapa kiut...hoohoh da la 2, mata nie lgi minta d tutup ja n mulut malar menguap.. tul2 nda siap lg ar nie even 1 page pun 4 toni8...huhuhuu kalo aku ingat blk tym aku wat yg dulu 2, mmg kalo wat page 1st musti take tym abes.. xnya pa, design dia musti ar yg kik.. kn 1st page, page yg akn m'jadi tumpuan suma org..heheheh kalo yg dulu 2, tuk wat banner ja, aku ambe ms dkt 2 ari gak la... xnya pa, i juz 1 it's look like wat i want..hehehe besa ar 2, evryone 1 de best kn...hehe ;p yg tul2 wat aku nda puas ati nie, sal pla mlm nie lidud tul brodben aku nie.. isk3 tuk load 1 pic ja, ya ampun...... buruk bha mnunggu... 2 r aku p cni nie post sumtink..heheheh atlis, nda la aku borink sgt wait kn n dpt ar aku m'nmbah post aku d cni.. ;p